Blog Archive

December 31, 2015

Ibu Dah Jumpa Pembantu Untuk Si Anak Yang Picky Eater


Assalamualaikum..

Memiliki anak-anak yang bijak dan sentiasa sihat adalah idaman dan doa setiap ibu bapa.. termasuklah juga kami.. sentiasa mahukan yang terbaik untuk anak-anak kami..

Muhammad Ziqri (5 tahun) dan Muhammad Muqri (3 tahun) tiada masalah untuk mengambil vitamin setiap hari.. malah vitamin ini umpama 'gula-gula' mereka. Sehari tak dapat, tak keruan..

Saya mula berikan mereka vitamin apabila umur mereka masing-masing memasuki umur setahun.. Md.Ziqri anak sulong kami lebih awal consume vitamin Shaklee berbanding adiknya.. seorang peaky eater.. saya berikannya meal shake secara konsisten dan ianya sangat membantu menambah selera makannya.. kenapa saya kata 'beri secara konsisten'? Ini kerana saya nampak perbezaannya bila saya berikannya secara konsisten dengan saya berikannya 'asal ingat'.. apabila diberikan meal shake itu secara konsisten, saya dapat lihat sendiri penambahan selera makannya..

Selain dari Meal Shake minuman protein berperisa vanila, saya juga berikan Chewable Vitamin C dan Omega Guard.. dua produk ini mereka ambil secara bersahaja.. kunyah seperti gula-gula. Dua produk ini membantu meningkatkan sistem imun anak2 saya.. apabila mereka selsema, batuk, demam, saya berikan lebih chewable vitamin c dan omega giard itu dan alhamdulillah membantu mengurangkan selsema dan batuk dengan cepat.. rumah kami tiada pcm..

Chewable Vitalea baru sahaja mereka ambil memandangkan produk ini baru 'in' semula dalam pasaran. Rasanya yg manis-manis anggur memang menarik selera anak2 saya.. multivitamin yang manis tetapi tidak merosakkan gigi.. dan satu lagi produk Shaklee yang sangat digemari oleh dua orang anak kami nie adalah Nutriferon.. antibiotik semulajadi yang memang diorang sendiri akan minta bila badan rasa tak selesa. Lebih2 lagi Md Ziqri.. bila dia rasa selsema nak demam, nutriferon yg dia akan cari dahulu..

                              
Alhamdulillah.. Set Vitamin Shaklee Anak Bijak dan Sihat ini membantu memberikan kesihatan yang lebih baik untuk anak-anak saya.. kesihatan yang baik ini sangat berharga pada kami.. anak sihat hati kiter sendiri senang. Anak sihat membantu perkembangan aktif anak2 kita.. insyaAllah yang terbaik untuk mereka.

FREE CONSULTATION BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Rafhati Mohamad Napi
♥ HP : 0139218084 ( call/sms/whatsapp/telegram)
♥ Emel : attieymohamad@gmail.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey

 *Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...