Blog Archive

December 30, 2015

Tips Mudah Surutkan Bengkak Kaki

Assalamualaikum 

Bila kita jatuh, kena gigit serangga atau sebagainya yang menjadi sebab anggota badan kita bengkak, mesti kita akan cari minyak panas kan.


Pernah tak terfikir yang ada satu jenis krim serbaguna yang boleh digunakan untuk menyurutkan bengkak?


Cerita ni adalah sebuah kisah benar oleh saudara Nor Ridhwan Wahid Bin Azim. Jom baca dulu.




Kalau semua orang boleh jatuh cinta dengan Shaklee kenapa tidak saya. Inilah pengalaman yang paling saya ingati sehingga sekarang menggunakan Herbal Blend Multi-Purpose Cream. Shaklee telah buat saya jatuh cinta pandang kedua selepas isteri saya. Hihihi….


Nama saya Nor Ridhwan Wahid Bin Azim. Kejadian ini telah berlaku pada November 2014. Kaki saya telah menjadi bengkak dan kemerah-merahan. Bila disapu minyak, bengkak di kaki saya makin melarat naik ke paha. Saya terus mendapatkan rawatan di hospital dan doktor telah mengesahkan kaki saya bengkak adalah disebabkan oleh jangkitan kuman.


Saya telah ditahan wad bermula 03/11/2014(Isnin) sehingga 7/11/2014(Jumaat) dan dalam tempoh lima hari saya ditahan wad masih tiada apa-apa perubahan. Memang masa itu saya mula rasa bimbang. Subhanallah hebatnya dugaan yang telah engkau berikan untuk diriku. Memikirkan isteri yang sarat mengandung dan dia sabar menemani saya sepanjang saya dirawat di hospital.


Masuk hari keenam saya ditahan wad isteri saya pun membawa Krim Herbal Blend ke hospital dan saya sapu pada kaki.


Dalam masa sehari saya menggunakan Krim Herbal Blend, bengkak di kaki saya mula surut. Masuk hari kedua sapu, merah-merah di kaki pun mula hilang. Masuk hari ketiga, kulit mula mengelupas dan kaki saya semakin baik. Memang nampak perbezaan dari sebelumnya dan hari keempat saya telah dibenarkan keluar wad.


Alhamdulillah janji Allah itu pasti. Setiap penyakit ada ubatnya kecuali tua dan mati. Kita hanya mampu berusaha berdoa dan bertawakal. Kata orang tak kenal maka tak cinta. Kalau dulu saya tak pernah tahu tentang produk Shaklee tapi sekarang saya sekeluarga adalah pengguna setia Shaklee. Terima kasih Shaklee.



Berusaha tu perlu. Jangan putus asa.

Krim herbal blend ni memang wajib ada di setiap rumah. Kenapa saya kata macam ni. Sebab ianya serbaguna.

Dengan kes denggi yang tak pernah surut, bila kita sapu pada tubuh, memang nyamuk takkan datang. InshaaAllah.


Untuk dapatkan Krim Herbal Blend anda sendiri, boleh hubungi saya;



FREE CONSULTATION BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Rafhati Mohamad Napi
♥ HP : 0139218084 ( call/sms/whatsapp/telegram)
♥ Emel : attieymohamad@gmail.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey

 *Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...